torsdag 26 juli 2012

Att se sig själv genom någon annans lins






Jag behövde ju ett omslag till min bok som ni vet och då anlitade jag självklart min egna favorit fotograf. Det är faktiskt lite kul att se sig själv genom någon annans lins. Foto är en konstform som sannerligen inte alla hanterar

 Man ser ju så många som varit hos samma fotostudio och fått samma stereotypa bilder på sig själva. Rätt fina många av dem men ganska tråkigt med samma pose och samma bakgrunder osv
Lite roligare att prova någon annan tycker jag. Någon som har förmågan att freestyla och se ens tillgångar och potential och därigenom leker fram sköna bilder i ögonblicket. 


En egokick? ...ja kanske, kul är det i alla fall.

Jag beställde min fotoserie HÄR

14 kommentarer:

  1. Jättefint - och DU :)
    Ser verkligen fram emot din fantastiska bok :)
    Kram på dig du fina från mig i soligaste Viken
    :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men du är allt en riktig stjärna på vardagshimlen
      tack och kramar
      PS Den komme snart. Jag meddelar

      Radera
  2. Superhärliga bilder! Lekfulla, som du säger.

    Kram Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de är lekfulla och levande
      tack och tack :)

      Radera
  3. Underbara bilder på dig.. själv skulle jag nog vilja ha ett från ett träd eftersom jag älskar att klättra i träd.. inte en studiobild i alla fall.

    Tack för allt fint du sprider.

    Kramen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack
      EN vacker levande trädbild på dig skulle vara en härlig glädjekälla
      kramar

      Radera
  4. Verkligen fina bilder. En stund av glädje fångat med kameraögat!

    SvaraRadera
  5. Underbara bilder på dig!!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  6. bild nr två speciellt är MAGISK!
    så fin du är :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack rara...men jag valde en annan till boken...men än så länge är det hemligt...hihi...visa snart

      Radera

INSPIRATIONSHELG

Tillhör du också en av oss som levt upp till andras förväntningar gång på gång. Trots att det ibland inte alls legat i linje med Din...