onsdag 4 juli 2012

En ny bekantskap -Happy-filurer



Helt plötsligt kom dom insladdandes från sidan och landade på mina akvarellpapper. Hade känt ett tag att jag var sugen en ny kollektion som skulle vara lite "renare" och med ett fulfint och lite naivistiskt uttryck. Ja här är de då mina nya "Happy-filurer" i olika tappning och med olika budskap



 Dessa kommer att finnas som konsttryck och kanske det bästa av allt - ni kan specialbeställa med ett namn på. En personligt utformad present till en liten kille eller tjej


Vad kan vara ett bättre budskap till en ny och härlig liten människa än att t ex
Holger - Följ alltid Ditt hjärta





En lite happyfilur att ge till en vän som gör dig glad i hela kroppen


 Eller kanske en gåva som påminner om att det är guld och värdefullt att älska sig själv för att andra ska kunna göra samma sak




18 kommentarer:

  1. ååå så fina och underbara. Älskar din konst i alla olika uttryck! kram

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Vad roligt att du gillar mina små filurer Anneli
      kram

      Radera
  3. Åh, dom är helt fantastiska :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack marianne...underbart om de kan glädja andra
      kram

      Radera
  4. Helt sagolika - bara så uuunderbara :)
    Men - det är ju alla dina målningar :)
    Kram du fina,
    :D

    SvaraRadera
  5. Helt underbara!! Precis som du, och ditt underbara skapande! åå...jag vill ha en :)Happy!
    Kramis

    SvaraRadera
  6. De här är bara alldeles för underbara.. skulle gärna ha dem i vykortsformat också och skicka glädjefilurer till alla jag känner...

    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag har dom tankarna men just kortproduktion har jag inte hittat någon bra tryckare för ännu
      Tack och kram

      Radera
  7. Oj de här gillade jag jättemycket! Vilken tur att de kom insladdandes från sidan och landade hos dig för de är verkligen underbara!

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Hihi ja visst var det bra att dom sladdade in
      Kram

      Radera
  8. Åh vilka ljuvliga filurer - du är verkligen makalös på att fånga glädje med penseln!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Ååå!!! När kommer dessa finnas tillgängliga och vad kostar de?

    SvaraRadera

INSPIRATIONSHELG

Tillhör du också en av oss som levt upp till andras förväntningar gång på gång. Trots att det ibland inte alls legat i linje med Din...