onsdag 11 juli 2012

När ett kråkslott får min puls att öka och vill-ha-känsla att brinna

Idag har vi varit på husvisning. Ett kråkslott de luxe. Så vackert och enastående med känsla, hjärta och gamla slitna detaljer som får i alla fall mitt hjärta att göra dubbla kullerbyttor

Kolla gärna in det här sköna inlägget från det vackra huset, så kanske ni kan få en liten aning om vad jag pratar om

Gamla hus som har en historia som viskar sagor från förr genom stuckaturer, spruckna gamla väggar och spröjsade fönster ja, det är kärlek det

Vill ha


4 kommentarer:

  1. Åhh ja underbart! Jag kan också falla pladask och det känns som att jag bara måste få, köpa, äga och bo! Men sedan tänker jag realistiskt och praktiskt och inser att vi har varken råd eller möjlighet. Men drömma är gratis heter det ju :)

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det sunt att tänka så. Jag har bara lite svårt att tänka rationellt när jag blir förälskad...hehe
      Ha det gott

      Radera
  2. Jag säger bara.......Mumma för den händige!<3
    Så lovely och lite kråkslottsliknande mysigt.
    Nåt att sätta både händer och tankar i.
    Puss å ciao

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ah men ellerhur?...så vackert och så mycket jobb...men jag kan meddela att sugn det blev vi allt båda två...men inte Jossan o Rasmus. De vill inte bo på Hisingen
      puss

      Radera

INSPIRATIONSHELG

Tillhör du också en av oss som levt upp till andras förväntningar gång på gång. Trots att det ibland inte alls legat i linje med Din...