fredag 20 april 2012

Pågående arbete


Work in progress. Tar en paus från målandet. Håller på med en liten vän som klär ut sig till ängel. De finns ju överallt, vardagsänglarna. Kika t ex nästa gång du står i en provhytt..kanske ser du inte bara det där blekfeta som vi så ofta klagar över när vi befinner oss i provhyttarnas härliga sken...kanske förnimmer du också ett par vingar. De där vingarna som bär dig när du inte riktigt orkar och som tror på det goda i alla du möter. 

Kika riktigt noga - jag vet att du kan se dom (om du vill) 

Kram på er

6 kommentarer:

  1. Idag så känner jag inga vingar - precis :/
    Hostar o nyser o känner mig inte alls änglalik :/
    Men - om jag riktigt stannar upp - så kanske :)
    Iaf så behöver vi känna så - varje dag, så tack för ditt återigen så fina varma inlägg med goa energier :)
    Hostig men kärleksfull kraam
    :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du har alltid vingar vännen...dt är jag helt övertygad om...
      Skickar en stor krya på dig-kram
      E

      Radera
  2. så, fin liten ängel du skapar. Ser fram mot att se mer av den. Att vi har vingar lite till mans, har jag aldrig tänkt på. Men det är klart att jag tycker att vissa människor är som änglar på jorden. Nästa gång ska jag titta lite extra .... ;) kram på dig goa fina Emma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra kika så ska du se att du kan se dem...jag är säker på att just du kan se dem M-L
      kram kram

      Radera
  3. Jag träffade en gång en ängel - en främmande kvinna som på ett kafé gav just de ord jag behövde. En tid därefter fick jag gåvan att misstas för en ängel av en annan främmande kvinna jag gav 20 minuter av mitt liv, och just de ord hon behövde just då. Tänk vad lite det behövs för att göra så mycket! Tack för att du påminde mig om det goda mellan människor! Det glöms så lätt bort.
    Ann

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så underbart. tack för att du delar med dig
      kram kram

      Radera

INSPIRATIONSHELG

Tillhör du också en av oss som levt upp till andras förväntningar gång på gång. Trots att det ibland inte alls legat i linje med Din...