fredag 27 april 2012

Mail från en nöjd kvinna jag hjälpt en bit på vägen


För några dagar sedan fick jag ett mail från en härlig kvinna som jag varit en slags mentor åt under ungefär ett år. Man blir så innerligt själaglad när man får höra att andra människor "vaknat" och ser livet och dagen med nya fräscha ögon. Självklart blir jag extra glad att jag kunnat bidra till detta också :)

Hej Emma,
Måste dela med mig av mina reflektioner om att leva i nuet…
Efter flera böcker, ännu flera talböcker i bilen och många intressanta samtal med dig har jag nu fått in mig på rätt spår.
Senaste veckorna ser jag mig omkring och upptäcker våren och allt underbart som finns överallt.
När man lever här och nu så blir det lugnt skönt och härligt! Det du har sagt funkar verkligen!!
Håller inte på och tänker på det som varit och håller inte på och tänker framåt utan jag tänker här och nu.
Jag lever mitt liv som det är menat att vara.
DET ÄR VERKLIG LYCKA OCH FRIHET!!
Kram på dig och ha en härlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

INSPIRATIONSHELG

Tillhör du också en av oss som levt upp till andras förväntningar gång på gång. Trots att det ibland inte alls legat i linje med Din...