måndag 5 mars 2012

Beautiful heart


7 kommentarer:

  1. Så sant så sant. Emma ha en skön måndag. kram

    SvaraRadera
  2. Tänk om min kusindotter kunde förstå att hon duger som hon är, att allt det som finns inom är värt så mycket mer än det yttre..visdoms ord jag gärna skulle ge henne. Så måste jag få fråga dig vilken ras din hund är? Jag såg vovven i FB via en kompis som känner dig. Vovven är så söt!
    Jag undrar kan inte du skriva om hur man tar mod till sig och gör det man drömmer om? Även om man är medelålders (hm) och så gärna vill men spärrar gör att det låser sig och dumhetens filur sitter på min axel och säger att det inte går. För är man verkligen för gammal att förverkliga drömmar bara för att man är medelålders?
    Kramar från Charlotte som läser och inte så ofta lämnar spår efter sig.

    SvaraRadera
  3. Men hej Charlotte:) vad roligt att du läser min blogg. Ja Svante Lindberg som min hund heter är underbar och busigt skön. Det är helt ok att lägga till mgi på FB om du vill...thats up to you

    Så till din fråga. Jag ska absolut ägna ett inlägg till din fråga. Jag återkommer med ett svar. Jag uppfylller drömmar hela tiden trots att jag är 43...jajamen livet är nu....och NU...oavsett om vi är 23 54 eller 87. Det kan ju trots allt vara så att din bästa tid i livet ligger framför dig

    På återhörande
    kram
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter underbart och vilket härligt namn på din hund! Så han är en korsning, trodde nästan det. Jag ska inte ha hund (allergi) men jag njuter gärna av andras jag...

      Tack snälla du om du tar dig tid att ägna ett inlägg till det. Det gör mig glad. Ja, du kanske har rätt att min bästa tid ligger framför mig. Det ska jag ta med mig och verkligen tänka på när olyckskorparna är framme och säger att det är föresent - inom mig vet jag att det inte är det men jag måste våga!

      kram och jag tittar tillbaka igen. Lägger till dig på FB.

      Radera
    2. Ja just, nu la jag in en vänförfrågan och i verkligheten heter jag Ann-Charlotte S, ifall du inte vet vem frågan kom ifrån.

      Radera
  4. Men förlåt Charlotte
    Jag såg inte att du frågade vad Svante var för ras...
    Det är en kärleksras brukar jag säga... men skämt åsido så är han en fyrvägskorsning mellan Bishon Havanais, Shitzu, Tax och Pappilon men det är mest Shitzu i honom. Taxen ser man bara på envisheten :)

    SvaraRadera

INSPIRATIONSHELG

Tillhör du också en av oss som levt upp till andras förväntningar gång på gång. Trots att det ibland inte alls legat i linje med Din...