måndag 17 juni 2013

Ett sätt att se på oss själva, vår omgivning och det vi kallar liv


Innan jag hade sett "Eternal sunshine of a spotless mind" kan jag inte säga att jag var speciellt överförtjust i Jim Carey. Idag har jag en annan syn på denna amerikanske skådespelare. Han har mycket vettigt att delge oss och han har en sund inställning till det vi kallar liv.

Ta er gärna sju och en halv minut och ta en titt på denna lilla filmsnutt och nyansera era vardagstankar en aning. Jag säger inte att det ÄR så här som Jim säger men...det är ett sätt att bemöta livet och vem kan bevisa att det INTE är så här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

INSPIRATIONSHELG

Tillhör du också en av oss som levt upp till andras förväntningar gång på gång. Trots att det ibland inte alls legat i linje med Din...