söndag 21 november 2010

Samtal med substans och energi

Idag har jag, under en skön vinterpromenad, haft ett sådant där underbart substansfullt samtal med en mycket god vän. Det ger mig så otroligt mycket att få ett utbyte och en diskussion som innehar tuggmotstånd. Jag älskar när livsreflektionerna är lite "al dente" om man säger så. Det är så givande att få prata om sånt som inte bara flyter artigt på ytan. Hon ger mitt väsen spelrum och tankebanan fri framfart. Min inspiration gick upp i högvarv nu.

2 kommentarer:

  1. Så underbart med en sådan samtalevän...det behöver vi alla. Kram

    SvaraRadera
  2. Ett sånt möte hade jag också.. det leder verkligen framåt. Kramar till dig

    SvaraRadera

INSPIRATIONSHELG

Tillhör du också en av oss som levt upp till andras förväntningar gång på gång. Trots att det ibland inte alls legat i linje med Din...