torsdag 18 november 2010

Adventskalender för vuxna


Alla ni som följt min blogg ett tag minns kanske att jag förra året hade en adventskalender för alla härligt nyfikna vuxna som vill lära sig lite mer om sig själva och världen runt omkring.

Självklart tänkte jag vara vanan trogen och göra en vuxenkalender även i år.

Den här kalendern skiljer sig en aning från traditionella kalendrar så till vida att i varje lucka gömmer sig en annorlunda gåva till dig - nämligen en utvecklande fråga att ställa till dig själv för att sedan reflektera, svara ärligt eller vad du månne vill göra med denna. Thats up to you:)


Vi startar det hela startar den 1 december. Så känn dig varmt välkommen att hänga me´

12 kommentarer:

  1. Det ska bli spännande att öppna dom luckorna. Ha en skön fredag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, vad kul!! Blir spännande! Jag är med :)

    Kram, Helene

    SvaraRadera
  3. Vad spännande, är bort rest de första dagarna men sen from 3/12 vill jag hemskt gärna vara med.
    Underbara du, kramar om dej.

    SvaraRadera
  4. Absolut.....jag är me..det vet du söstra mi. Puss

    SvaraRadera
  5. Härligt! Ännu mer att se fram emot!
    Se nu till att ha en riktigt skön helg!

    kram
    Anneli

    SvaraRadera
  6. Åh, den blir jag nyfiken på. :-) SÅ bra att få in lite annat i huvudet under december än bara julstressen (eller sina försök att inte julstressa ;-) ).
    Kram & Trevlig helg!!

    SvaraRadera
  7. JAAAA, favorit i repris. Me like!

    SvaraRadera
  8. Vilken härlig lucköppning att se fram emot!
    Kram till Dig!

    SvaraRadera
  9. Så himla trevligt, det var så givande förra året!!
    Kram Milla

    SvaraRadera
  10. Härligt! Två själar, samma tanke.. jag stod just och fattade samma beslut att troligen göra det igen. Förra året orkade jag inte men i år så tror jag att det blir så..

    Kramar i massor

    Liv

    SvaraRadera

INSPIRATIONSHELG

Tillhör du också en av oss som levt upp till andras förväntningar gång på gång. Trots att det ibland inte alls legat i linje med Din...