måndag 10 december 2012

Vernissagebilder från helgens utställning


Här är vårt lilla krypin i gamla Masthugget där kreativiteten är en ledstjärna


Hrmpf...där står jag och ser allmänt trött ut....ja så kan kameror också ljuga alltså :))



Kontraster mellan olika material är något jag älskar att återskapa



Mina änglar är alltid ett inslag i mina utställningar. Jag har ett visst förhållande med
dessa bevingade varelser som skänker ljus och kärlek




Fler änglar....







ja änglar är inte alltid rosenröda och vaniljsöta, men nog så kraftfulla



En besökare som behövde vila lite mellan betraktandet. 
Här framför min kollega Ann-Charlottes skogsmotiv


Fina besökare framför min kollega Ann-Charlottes havsmotiv


Min fina vän som jag alltid blir lika glad att träffa. Vissa människor är bara guld helt enkelt
och jag tackar någon där uppe för att jag får ta del av dessa människor


Glada härliga bloggläsare som gästade och spred glädje omkring sig


Så berikande med dessa sköna besökare som följt mig på blogg och FB och
som jag nu fick ett anstikte på. 


Flera happy-filurer fick nya ägare under helgen


En av mina frihetsfåglar som sprider budskap om att peace is my favorite state of mind


Ann-Charlotte Kiborg framför ett av sina verk

7 kommentarer:

  1. Så fint Emma, och så trevligt att komma in i din lokal, även om jag inte kunde delta rent fysiskt. Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Grattis till utställningen, Emma! Så fina tavlor. De två sista här på bilderna känns som mina favoriter. :)

    Kram
    Anna-Karin

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga bilder och vackra tavlor.. önskar verkligen att jag kunde varit där.
    Kramar från Liv

    SvaraRadera
  4. Härligt med julvernissage Emma och jag önskar att jag hade kunat vara där och bara vandra runt och njuta av din vackra konst. Blir varm inombords av ditt skapande. Heja dig! :)

    Sköt om dig Emma.

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  5. Kanon att du fick in bilderna Emma, mina tavlor blev bra på bilderna! ( havsmotiven by Kiborg)
    Lägger in bilder på dina änglatavlor på min hemsida sen!
    (Kiborgdesign.se) Premiär inom kort!

    Ses i ateljen!
    // Ann-Cha

    SvaraRadera
  6. Ni är alla hjärtligt välkomna en annan gång förstås
    kram på er och tack för alla rara kommentarer
    kram och ha en fin onsdag
    E

    SvaraRadera

INSPIRATIONSHELG

Tillhör du också en av oss som levt upp till andras förväntningar gång på gång. Trots att det ibland inte alls legat i linje med Din...