söndag 23 december 2012

Dan före dan....


En del stoppar korv, kokar sylta, gör marsipangrisar och bakar de mest förtjusande saffransbröden världen kan beskåda en sådan här dag. Andra tänker tankar, dricker kaffe och skissar på änglar i olika utföranden. Gissa vilken kategori jag tillhör?

Psstt....ni vet väl att "änglar finns" Överallt. 

Kanske kan du skönja dina egna vingar om du kisar lite försiktigt nästa gång du står i en provhytt. Tänk så mycket roligare att spana efter fjäderlätta vingar när man provar kläder nästa gång istället för att våndas över det fruktansvärda skenet som alla provhytter är begåvade med, och som gör att man känner sig lite smått fet, blek och allmänt halvdassig. 

Det bor en ängel även i dig....det vet jag :))



6 kommentarer:

  1. Vilken bra ide .. jag ska kolla mina vingar nästa gång..
    God och kärleksfull Jul önskar jag dej Emma..
    Kram Från Pernilla Johansson Klemens

    SvaraRadera
  2. Haha ja jag avskyr att prova kläder :))

    Jag önskar dig och familjen en fin och fröjdefull jul!

    Julkram Ann-Louise

    SvaraRadera
  3. Ryser när jag ser din skiss. Tatuering har jag ingen, men för övrigt...
    Får nog ta mig en ordentlig titt i spegeln...

    Med kärlek - God fortsättning på julen!

    SvaraRadera
  4. Du skriνer enοrmt bra, kommеr аvgjort аtt gästa din
    site igen!

    Ηеre іs my blog http://www.kokosfett.nu

    SvaraRadera

INSPIRATIONSHELG

Tillhör du också en av oss som levt upp till andras förväntningar gång på gång. Trots att det ibland inte alls legat i linje med Din...