lördag 29 december 2012

Du har mer kraft än du anar

7 kommentarer:

  1. Fantastiska ord och otroligt vacker bild :)
    Önskar dig en underbar start på det nya året!
    kram Lina

    SvaraRadera
  2. En vacker bild till dina ännu vackrare ord som åter väckte en tanke hos mig som jag aldrig blundat för men som jag tyvärr ej heller kan skriva om. Tack för att du är precis du :)

    Gott Nytt År! Vi ses igen nästa år :)

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  3. Tack fina Emma!
    Precis de ord jag behöver just nu i livet!
    Varm kram,
    Pia

    SvaraRadera
  4. Sanna, peppande ord som tar kraft i naturen genom bilden!
    Gott nytt år,
    kram
    Frida

    SvaraRadera
  5. Tack för 2012 och allt du gett ut under detta år!
    Blir glad av både bok och tavlor...
    Gott Nytt År på dig och dina nära - kram Marianne

    SvaraRadera
  6. Önskar dig ett gott nytt år! Vi ses på andra sidan.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  7. Hejsan ja det har jag helt underbar text! Får jag länka din blogg hos dig möjligen? Kram

    SvaraRadera

INSPIRATIONSHELG

Tillhör du också en av oss som levt upp till andras förväntningar gång på gång. Trots att det ibland inte alls legat i linje med Din...