söndag 8 januari 2012

"Tips från coachen"

Jag har fått flera förfrågningar om jag kan ha ett frågeforum här på bloggen där Ni läsare får ställa frågor till mig som coach och få hjälp med era problemlösningar som dyker upp i vardagen. Självklart kan jag göra det. Jag anser det vara ett utomordentligt bra sätt att dela med sig till andra med liknande problem eller utmaningar. Vi är ju alla MEDmänniskor och inte MOTmänniskor, ellerhur?
Självklart publicerar jag inga namn och allt är fullständigt anonymt och helt gratis.

Så om Ni känner att ni har något ni vill ha hjälp med, något som ni fastnat i eller om ni står inför en utmaning som ni behöver lite pepp för att lättare kunna bemöta ja då kan ni skicka era frågeställningar eller problem till emma@livskrafteremma.com så läser jag igenom och svarar via bloggen i den nya kategorin "Tips från coachen" så gott jag kan




Kom ihåg att ni alltid sitter på svaren inom er själva och jag bara är en extra yttre perspektiv-vidgare som hjälper dig få fart på din livsväg framåt. Du sitter alltid i förarsätet själv och avgör både hastighet, väg och medresenärer själv. Jag är bara en del av "bränslet" du behöver för att själv kunna skapa ditt LIVSVERK

Välkommen och Lycka Till

4 kommentarer:

  1. Underbar både layout, idé med att ta upp frågeställningar och tavlan som du delar med dig av. Du är en energigivare av stora mått <3 Kramar...

    SvaraRadera
  2. TACK från djupet av mitt hjärta Gisan
    Kram
    Emma

    SvaraRadera
  3. Jättefin idé du härliga jordiska ängel :)
    Lycka till med din fina blogg
    o ha det bara bäst :)
    Änglakram o ljus
    :D

    SvaraRadera
  4. Fantastikt bra idé och även denna nya design på bloggen, mmm snyggt.
    Ha en fin kväll
    varmaste kramen till dig Emma

    SvaraRadera

INSPIRATIONSHELG

Tillhör du också en av oss som levt upp till andras förväntningar gång på gång. Trots att det ibland inte alls legat i linje med Din...