måndag 16 januari 2012

Sånt som "inte passar"

Som ni kanske redan vet är jag en förespråkare för stilbrott och rebelliska "gå mot strömmen" människor. Någon frågade mig om jag verkligen är en sådan som bara gör som jag känner och skiter i vad andra tycker. Mitt svar är NJA...
Ja   därför att jag klär mig definitivt som jag själv vill och har lust med och skiter fullständigt i vad andra tycker
Nej därför att jag kör inte över andra och skiter i vad dom tycker, om det är relaterat till dom,för att få någon slags egen vilja igenom


Men att inreda och klä sig i det man har lust med, det hör till min personlighet
Att man kanske inte ska ha barninspirerade rosa skor med vita snöbollar som hänger och dinglar, väska i stans alla färger och peacemärken, storrutiga kalasbyxor och till det blanda rött och rosa ja SÅNT gör jag absolut och struntar blankt i om det är "rätt" eller fel


Jag har heller inga åldersrelaterade begränsningar och regler när jag klär mig. (och det stör en del:)...stackars dom..) Jag är t ex galen i converse och har det till både klänning och brallor, till vardags och fest. Me like och då är det "rätt" för mig. Allt som gör mig glad berikar jag mitt liv med.

 
 Åter igen - Mitt liv = Mitt ansvar
Sammanfattningsvis kan jag svara JA på frågan om jag lever som jag lär och går mina egna vägar

Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

INSPIRATIONSHELG

Tillhör du också en av oss som levt upp till andras förväntningar gång på gång. Trots att det ibland inte alls legat i linje med Din...