fredag 25 januari 2013

Meditationsstund i mitt sovrum - välkommen in











4 kommentarer:

  1. Vad fint och harmoniskt du har♥

    SvaraRadera
  2. Oerhört vackert.. och det blev en påminnelse om att jag på sistone verkligen har slarvat med meditationen.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Helt i min smak - har du hemma - bland dina fina "Buddhor" med kärleksfulla energier :)
    Jag gillar din blandade kompott av olika religioner och vackert från Östlandet :)
    Jag har nog lite så hemma här också - trooor ja' :/
    Visst är det skönt att ha ett helt smörgåsbord att ta till vid meditation - och när det behöver tankas på nya härliga energier :)
    Nu mediterar vi en stund - sååå skönt :)
    :D

    SvaraRadera

INSPIRATIONSHELG

Tillhör du också en av oss som levt upp till andras förväntningar gång på gång. Trots att det ibland inte alls legat i linje med Din...