söndag 11 december 2011

LUCKA NR 11

I lucka nr 11 gömmer sig följande:



Vid en kurs som jag hade tidigare gav jag alla deltagarna en utmaning att leva kommande månad som om det vore den sista och se hur det skulle påverka prioriteringar i livet. När man skalar bort allt oviktigt och fokuserar på det viktiga så finner vi ofta det vi kallar livets mening. I dagens lucka tänkte jag bolla detta vidare till Er mina härliga modiga bloggläsare

Om du hade en månad kvar att leva…Vad skulle du prioritera högst? Vem skulle du träffa? Vem skulle du inte träffa?  Vad skulle vara oviktigt? Vad skulle du göra och Vad skulle du inte göra?

Ta er gärna en funderare och bredda perspektiven en aning


Lycka Till

2 kommentarer:

  1. Lätt. Var dag är så för mig. På gott & ont.

    SvaraRadera
  2. Instinktivt känner jag att jag skulle behöva städa iordning så att det är klart och ordentligt hemma. Så jag inser att jag har en del att jobba med ;-)
    Ann

    SvaraRadera

INSPIRATIONSHELG

Tillhör du också en av oss som levt upp till andras förväntningar gång på gång. Trots att det ibland inte alls legat i linje med Din...