söndag 5 december 2010

Inspiration





Ibland behöver vi lite mental bensin för att hitta upp på vägen igen.
Kanske inte framåt. Kanske inte uppåt. Bara upp på vägen för att landa
och hitta bort från vilsenheten och in i det närvarande nuet så som det är.
Affirmationer är ett underbart sätt att tala om för sig själv att man
är ok exakt som man är och att man kan landa i tilliten att allt är precis som
det ska vara just nu. Bara stanna i sin egen kärlek och det räcker helt och fullt
Och just nu:et är helt fantastiskt

2 kommentarer:

  1. Nuet är den bästa platsen att vara på :)
    Så sköna o inspirerande ord, som jag gärna tar med mig (trots att jag själv har det tänket) :D

    Dina underbara änglakvinnor . . . finns dom som kort(lekar) också, eller???
    Jag gillar kort att dra när jag känner för det, som änglakort (ärkeänglar), gudinnekort, tarotkort "vanliga" peppningskort :) Hör av dig, så jag vet :)

    Tacksam o inspirerande kraam
    från mig till dig NU :D

    SvaraRadera
  2. Affirmationer is da shit :)

    SvaraRadera

INSPIRATIONSHELG

Tillhör du också en av oss som levt upp till andras förväntningar gång på gång. Trots att det ibland inte alls legat i linje med Din...