söndag 27 maj 2012

När du vet vad du vill ha, önska dig det - fundera inte på HUR det ska kunna införlivas



Ibland blir man bara så glad och inuti genomtacksam att man saknar ord. Det skedde när min fina syster häromdagen anlände till Göteborg och hade med sig en present till mig. Ett egendesignat och hemsytt linneförkläde med texten LIVSKRAFTER på. Ett målarförkläde skapat till MIG. 




Att jag dessutom varit ute och försökt hitta ett målarförkläde ett tag hade hon inte den blekaste aning om. Så döm om min förvåning när jag fick det. Lagen om attraktion. Man ska aldrig fundera på HUR ens innersta önskningar ska kunna införlivas bara vara övertygad om vad man vill ha och ha tillit till att universum sköter resten...eller ja i det här fallet - att ens syster sköter resten ;-)





Det här är kärlek det. Systrar är guld och jag har två så betänk vad rik JAG är. Med tacksamhet och fröjd ska jag måla och skapa sköna verk i mitt nya fina förkläde skapat från ett syster-hjärta av renaste guld.



3 kommentarer:

  1. Systrar är sannerligen guld. Jag gav nyss en gåva till en vän.. hon bara log och sa.. precis en sån som jag önskat mig. Men inte hade jag en aning om det. Då vi båda delar tilltron till law of attraction log vi bara mot varandra i samförstånd... vardagsmagi av högsta klass.

    Verkligen fint målarförkläde, fyllt av livsglädje, livskraft och skaparglädje.

    Kramen

    SvaraRadera
  2. Kärlekspresent! Systrar är guld, håller med, jag som också har två stycken!

    SvaraRadera
  3. Men hjärtat va säger man.....jag blir förstår inihjärtat glad och rörd. Att få ha sina systrar och dessutom stå dem nära är värt mer än ord kan sägas, där är vår rikedom jämförbar.

    All kärlek och från en syster till en annan

    SvaraRadera

INSPIRATIONSHELG

Tillhör du också en av oss som levt upp till andras förväntningar gång på gång. Trots att det ibland inte alls legat i linje med Din...