onsdag 7 april 2010

Längtan....


7 kommentarer:

  1. Jag också, det vore så vackert och härligt. Vi får hålla tummarna för att det inte är långt borta. Ha en fantastisk dag!

    SvaraRadera
  2. Maskrosor är väldigt vackra. Jag sitter där en stund med dig tror jag om det går bra? :D

    SvaraRadera
  3. Självklart är det vackert med maskrosor!
    Som f.d. maskrosbarn gillar jag ju maskrosor, som till och med kan blomma direkt upp ur asfalten. Blomman kallas också "asfaltsblomma".
    Stor kram
    Ulla

    SvaraRadera
  4. Upptäckte att vi har samma titel på dagens inlägg... men ack så olika innebörd!

    Jag älskar Din äng och vill gärna sitta där med Dig en stund, bland maskrosor och förgätmigej.

    Kram

    SvaraRadera
  5. hihi, då har du inge egen trädgård ;)

    SvaraRadera
  6. En massa gula hoppfulla solar på en grön och fin gräsmatta, kan det bli så mycket gladare? :)

    SvaraRadera

INSPIRATIONSHELG

Tillhör du också en av oss som levt upp till andras förväntningar gång på gång. Trots att det ibland inte alls legat i linje med Din...