måndag 30 juni 2014

Sommarerbjudande AntiJante-damer





Sommaren är här...Tjohooo...det måste firas. 
Säljer nu dessa damer i form av konsttryck till reducerat pris.
Nämligen 100,-/st vid köp av minst två 
Så passa på för jag kommer också att byta ut mina damer successivt eftersom jag inte tycker att det ska vara massupplagor, utan ett visst begränsat antal. 
Så nu kör vi tills lagret är slut sedan är det för sent med vissa av damerna.
Om du vill köpa några AntiJante- damer att förgylla tillvaron för dig själv eller någon du tycker om så mailar du bara mig till emma@livskrafteremma.com










1 kommentar:

  1. Vilka härliga AntiJante-damer :-)
    Tack för din gulliga kommentar hos mig. Alltid kul med nya bekantskaper :-)
    Kram Helén

    SvaraRadera

INSPIRATIONSHELG

Tillhör du också en av oss som levt upp till andras förväntningar gång på gång. Trots att det ibland inte alls legat i linje med Din...