torsdag 28 mars 2013

Färgsprakande förebild som firat sin 93-årsdag


Jag älskar att fascineras av förebilder i livet. Stjärnor som skiner extra mycket på min livshimmel. En av dem är konstnären och designern Ilona Royce Smithkin som härom dagen fyllde 93 härlig år. Jag har skrivit om henne förut men eftersom det är en bloggares frihet så primerar jag henne igen. Hon har så mycket att lära oss andra om hur livet kan levas fullt ut. Hon är mer levande och ung i sinnet än många trötta 25-åringar 

Ni kan se mer av min härliga färgsprakande kvinnliga förebild HÄR

När ni känner er deppiga kan ni kika på massor av klipp med Ilona på Youtube där hon delar med sig av sin syn på liv, skapande, kärlek och allt fantastiskt däremellan.

Grattis Ilona och tack för att du lyser som den starkaste av stjärnor på livshimlen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

INSPIRATIONSHELG

Tillhör du också en av oss som levt upp till andras förväntningar gång på gång. Trots att det ibland inte alls legat i linje med Din...