fredag 24 augusti 2012

Tack-för-att-du-finns-projektet




Ingen kan hjälpa alla men alla kan hjälpa någon. Så varför inte börja här och nu
Jag har startat ett litet tack-för-att-du-finns-projekt på Facebook

Häng med du också och tipsa om någon som behöver en liten gåva från hjärtat bara därför att de gör din vardag lite bättre bara genom att de finns.

Klicka på länken och kom till min Facebook-sida

(ni som inte redan är vän med mig på FB är det bara att adda mig om ni känner för det)

Lycka Till

3 kommentarer:

  1. Har inte och vill inte ha FB men hjälper gärna andra från hjärtat i min omgivning för det :).
    Kramar, ha en skön kommande helg//Anki

    SvaraRadera
  2. Ja, precis, börja här och nu, inget att vänta på!

    SvaraRadera
  3. Hej Emma, Jag hittar inte dig längre på Facebook? :(

    Kram Gunilla

    SvaraRadera

INSPIRATIONSHELG

Tillhör du också en av oss som levt upp till andras förväntningar gång på gång. Trots att det ibland inte alls legat i linje med Din...