söndag 16 maj 2010

Vackra små Prinsar av Unversum växer inte på träd


Tänk, att för ett halvår sedan, exakt idag, bestämde sig vår Prins av Universum att anlända till Mother Earth och jag är så innerligt glad att det var just han som ville komma till just oss. Vilda vackra gryningsbarn. Att det gått så fort är ofattbart men samtidigt kan jag tänka - vad gjorde vi innan. Livet är märkligt och härligt underbart. Att få bli mormor vid 41 års ålder är omtumlande, coolt, lärorikt och alldeles alldeles uuunderbart som Askungen skulle sagt. Puss mumsgrodan och vår alldeles egna lilla Buddha

2 kommentarer:

  1. Ja han är så gooo denna lilla mumsbubbla. Jag har ju en egen liten...eller han tycker han är stor nu 3 1/2....kan själv!!...du vet. Men härligt är det med dessa underverk

    SvaraRadera
  2. Ja, vad vore jag utan mina underbara tre musketörer! Livet berikades den dagen de föddes och jag fick till och med vara delaktig vid tredje barnbarnets födelse, trots att även pappan var med!

    Det är en gåva att få vara mormor!

    SvaraRadera

INSPIRATIONSHELG

Tillhör du också en av oss som levt upp till andras förväntningar gång på gång. Trots att det ibland inte alls legat i linje med Din...