tisdag 11 mars 2014

Spretigt eller variationsrikt - ja det beror på hur man ser det




Att kasta mig från den ena kanten till den andra är lite av min vardag just nu. Att ena dagen befinna mig på professionella säljmöten där jag säljer ett nytt koncept som manar till förbättring av grupper och arbetsplatser. Och andra dagen hänga i min ateljé och lyssna på märkliga dokumentärer på P1 samtidigt som jag målar av hjärtats lust på stora dukar och tappar kontakt med både tid och rum.. För att tredje dagen möta privata klienter som ska coachas till förändring, utveckling eller bättre självbild. Eller föreläsa på en arbetsplats och sedan avsluta med att spela in ytterligare ett intressant Podcast-avsnitt. 
På min arbetsplats är jag både chef, försäljare, ekonom (nåja) konstnär, coach, lärare, städare, föreläsare, assistent och ja you name it. Vid närmare eftertanke så borde jag verkligen ansöka om löneförhöjning


Spretigt, ja kanske men också otroligt berikande och variationsrikt. Jag tar emot livet med öppna armar och liksom ser vad som händer från stund till stund


Nu ska här packas lite konsttryck som ska skickas imorgon. Sedan blir det Annedalskyrkan och glädjefylld gospelsång igen. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

INSPIRATIONSHELG

Tillhör du också en av oss som levt upp till andras förväntningar gång på gång. Trots att det ibland inte alls legat i linje med Din...