lördag 23 juni 2012

Saker som gör mig själaglad en dag som idag


När jag får presenter utan någon som helst anledning så blir jag sannerligen extra själaglad. När någon tänkt på mig och köpt något bara för att dom tycker att det passar och för att dom av hjärtat vill ge något till någon de tycker om, ja, då blir jag varm i hjärtat och bubblar av kärlek. Min goa dotter tyckte mamma skulle ha ett peace-hjärta och det kunde inte hamna mer rätt än runt min hals

Som symbol är det dessutom den bästa kombon. Kärlek och fred. Vad kan vara viktigare...

Hoppas ni haft en lika skön midsommar som jag. För mig har det inneburit massor av god mat i mysig miljö, sköna samtal under smattrande altantak i den ljusa magiska sommarkvällen. 

Underbart härligt att fylla på sin mentala måbra-bank med
Kram på Er



1 kommentar:

INSPIRATIONSHELG

Tillhör du också en av oss som levt upp till andras förväntningar gång på gång. Trots att det ibland inte alls legat i linje med Din...