tisdag 18 oktober 2011

Morgonstund





Jag älskar verkligen morgonen och ser det som den bästa stunden på dygnet.
(fast fråga mig ikväll när jag myser med min latte, en filt och en god bok eller True Talant så tycker jag att kvällen är den bästa stunden på dygnet)
Jag kliver alltid upp i tid, tänder lite levande ljus, pratar lite med buddha och dricker en kopp Yogi Te och dagen kan börja.
Tacksamhet för att jag för förmånen att uppleva ännu en dag. Ingen självklarhet för någon. Lovely
Ha en fin dag och sträck på er och bär er själva med stolthet
Nu till jobbet :)
Love

4 kommentarer:

  1. Tack för ett motiverande inlägg.

    SvaraRadera
  2. Visst är det underbart att kunna tycka att alla stunder på dagen är den bästa ;))
    Ofta läser jag, inspireras och blir uppiggad av dina inlägg - lite sämre på att kommentera dem.. men de uppskattas lika mycket ialla fall!
    Kram Allis
    Ps. Vet inte om min älskade vän har skrivit till dig men hon blev så otroligt glad för dina vackra tavlor, jag gav henne alla fyra bara så att hon kommer ihåg att hon är bäst och de hänger nu, inramade och fina, på första parkett hemma hos henne. Nästa gång jag är där ska jag ta några bilder så jag kan visa på bloggen hur fint det blev. Ds.

    SvaraRadera
  3. Jag är så morgontrött så jag kan njuta om jag inte har nån tid att passa men annars är jag lite mer zombielik.. tränade yoga imorse, det var en fantastisk start på dagen. Ska nog göra det oftare.

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Allis, men åh vad roligt att hon tyckte om mina konsttryck och ja jag vill JÄTTEGÄRNA se hur fint det blev. kramar på dig

    Vida, morgonen är fantastisk och jag önskade att jag hann yoga innan jag sticker till jobbet...hm...det får bli min framtida plan eftersom livet ser lite annorlunda ut efter nyår

    Basilica, tack själv för att du läser och följer mig

    kram på er alla

    SvaraRadera

INSPIRATIONSHELG

Tillhör du också en av oss som levt upp till andras förväntningar gång på gång. Trots att det ibland inte alls legat i linje med Din...