torsdag 22 mars 2012

Testfilm från min målarhörna


Om ni trycker på Play får ni komma hem till mitt lilla staffli och se vad som är på gång att skapas just idag. Ursäkta kvaliteten men det är min undermåliga mobil som gör jobbet. Ville testa och se om det är möjligt att ens filma med den. Resultatet är nog under all kritik men i kaffepausen var det kul att testa lite. Teknikens under.. ;-P

Det jag lyssnat på medan jag målar är idag inte musik utan ett ledladdat sommarprogram med Tomas Sjödin. Det var innerligt, naket, tänkvärt och berörande. Om ni inte lyssnat på det redan kan jag varmt rekommendera det

Ni hittar programmet  här

Tillbaka till penslarna.
kram kram

6 kommentarer:

  1. Tack för titten! Nästa gång får du måla och någon annan filma så vi får se :)

    SvaraRadera
  2. härligt att få komma in i din atelje... mer :)

    SvaraRadera
  3. Jaha....å går det att kolla då....näpp. Inte tillgänglig får jag till svar....hmmm.....sorry

    P o k

    SvaraRadera
  4. ♥TACK♥
    tavlan är här i dalsland nu!
    kram och god helg önskas.

    SvaraRadera

INSPIRATIONSHELG

Tillhör du också en av oss som levt upp till andras förväntningar gång på gång. Trots att det ibland inte alls legat i linje med Din...