tisdag 6 mars 2012

F L O W




("Målningen är SÅLD")
Att hamna i flow sägs vara när man är i samklang med den man är och det man gör'
När man tappar tiden och rummet och bara är i stunden.
I så fall är jag i flow nu när jag skapar. Jag tappar t o m bort att jag ska äta och ni som känner mig blir nog förvånad nu eftersom hungrig är mitt mellannamn i vanliga fall. Ja, så då förstår ni att jag går "all in" i mitt skapande just nu. Så lovely.  

Man kan dock inte stänga av sin lille håriga hundvän. Han behöver promenader, så nu blir det break och promenad med frisk luft

Ciao på en stund

3 kommentarer:

  1. Jag kan bara säga HÄRLIGT! Kram och ha en skön promenad.

    SvaraRadera
  2. Grattis till ditt härliga flow du fina :)
    Och - hoppas att promenaden med vovvsen blev mysig :)
    Break är alltid behövligt och det är du värd - trots flow :)
    Love och allt bäst på dig med änglars beskydd
    :D

    SvaraRadera
  3. Det finns inget skönare än att vara i ett flow.
    Promenader är också ett av det bästa sakerna man kan göra trots att man har huvudet fullt av annat så är det underbart att få en paus och andas lite luft och så sin håriga lilla vän njuta livet fullt ut, när man kommer ut en sväng.
    Ha en fin dag
    kram

    SvaraRadera

INSPIRATIONSHELG

Tillhör du också en av oss som levt upp till andras förväntningar gång på gång. Trots att det ibland inte alls legat i linje med Din...