onsdag 30 april 2014

Finns det något tak för kärlek





Ibland undrar jag om det finns något tak för all kärlek man känner för sina barn. Jäklar vad dom ger liv till mitt liv. Inget i världen är större och starkare än det här. Jag har sannerligen gjort många fel som mamma och gud ska veta att jag lärt mig något varje gång. Men fel gör vi ju alla och ur dessa kopplar vi sedan ihop våra gemensamma lärdomar till ett ännu starkare fundament. Och när man som mamma kan erkänna sina fel och brister ger man ju också sina barn möjligheten att känna att det är ok att göra fel

Fick bara en plötslig tacksamhetsattack för att de finns, för att jag fått förtroendet och för att vi har vävt silvertrådar av kärlek mellan våra själar som gör att vi för alltid hör ihop. Förmodligen är det här större än min lilla Nalle Puh-hjärna har kapacitet att förstå. 

Tack....tack...


5 kommentarer:

  1. Nej det finns absolut inget tak <3

    SvaraRadera
  2. Att vara mamma är det bästa och svåraste som finns. Hjärtat är översvallande fyllt av kärlek.
    Jag tycker också att det är viktigt att kunna erkänna och be om ursäkt till sina barn när man gör fel. Jag tror som du att det lär dem att man inte behöver vara perfekt. Det är helt okej att göra misstag.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja bästa och svåraste som finns är sannerligen sant... kram på dig och tack för dina rader

      Radera

INSPIRATIONSHELG

Tillhör du också en av oss som levt upp till andras förväntningar gång på gång. Trots att det ibland inte alls legat i linje med Din...