onsdag 13 januari 2016

KONST-igheter som knyter ihop dig och mig


Ibland är det kul att kika bakåt på sina texter och målningar
Jag kan verkligen plocka fram känslan jag hade när jag skapade och återuppleva den
Det är fascinerande

Här är en väldigt liten del av målningar som runnit genom mina penslar den senaste tiden.
En del sålda. Andra inte
Men alla är gestalter/individer som på olika sätt vill uttrycka något
Och alla är självklart en bit av mig
Men dom är också en bit av betraktaren
På så vis länkas vi samman

Konst är en bro mellan människor













5 kommentarer:

  1. Hade jag haft råd hade jag köpt den med buren.
    Den fastnade jag för när jag såg den första gången.
    Finns mycket av livets symboler i den.
    Du har en gåva sannerligen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack tack...rara du.
      Den målningen som du pratar om blev såld nästan på en gång faktiskt. Jag blir så glad av att mina målningar når fram
      kram till dig

      Radera
  2. Svar
    1. Tusan varma tack från hjärtat Sunshine
      kram o kärlek

      Radera
  3. Ojojoj så många fina ! :) Älskar rynkiga damen <3 :) / Leontine

    SvaraRadera

INSPIRATIONSHELG

Tillhör du också en av oss som levt upp till andras förväntningar gång på gång. Trots att det ibland inte alls legat i linje med Din...