lördag 30 januari 2016

Musik som får kroppen att slå av på takten och vänta in själen




Underbar Mantra musik av Snatam Kaur

Ong Namo Guru Dev Namo är ett mantra man använder inom kundaliniyoga och meditation och betyder ungefär
”Jag hälsar den obegränsade kreativa kraften och den inre visdomen som för mig från mörker till ljus”.

På måndag börjar jag en ny yogaklass. Så underbart mycket ser jag fram emot detta. Bara att vistas i sammanhanget på Göteborgs kundaliniyogacenter får mig att andas harmoni och le med insidan. Jag tackar mig själv för att jag ger mig detta. Jag behöver det.


1 kommentar:

  1. Men - vilken underbar kärleksfull musik :)
    Rätt in i hjärtat och i mig :)
    Precis vad jag behövde just nu - TACK min vän :)
    Musik i rättan tid för mig - hur visste du :>
    :D

    SvaraRadera

INSPIRATIONSHELG

Tillhör du också en av oss som levt upp till andras förväntningar gång på gång. Trots att det ibland inte alls legat i linje med Din...