lördag 25 juni 2011

Nytt verk från målarverkstaden...om kärleken till sig själv...


Så har då en ännu en skapelse från min målarhörna fått se dagens ljus
Älskar när kreativiteten tar fart och jag kan glida lite tjusigt på vågen
av skapande. Jag blir så mycket mig själv när jag får måla mig lycklig.


Min tanke med den här målningen är en känsla av att befinna sig mitt i livet och våga lita 
på att KÄRLEKEN finns i oss själva


Finns i endast ett originalexemplar
 21 x 30
Blandteknik

Maila om du är intresserad
emma@livskrafteremma.com


4 kommentarer:

  1. Å som vanligt sitter jag här och ler!

    SvaraRadera
  2. Älskar dem alla,om jag hade vart rik hade du fått måla rakt på mina väggar här hemma.
    Vi kanske kan byta tjänster om du behöver Stockholmsbostad någon gång får du bo här gratis mot att du pryder väggarna! =)

    SvaraRadera
  3. Jättefin
    Ha en riktigt skön fortsatt midsommar

    SvaraRadera
  4. Låter som en ett härligt förslag att nappa på Oroshjärta.
    Kram på dig

    Tack Ewa och ha det gott

    Fighter. Det gör MIG glad om jag lyckas göra DIG glad
    Ha det gott och kram

    SvaraRadera

INSPIRATIONSHELG

Tillhör du också en av oss som levt upp till andras förväntningar gång på gång. Trots att det ibland inte alls legat i linje med Din...