söndag 5 juni 2011

Ett litet bildcollage över min soliga söndag här mitt i livet



Det är något visst med västkusten...havsdoft...saltvatten. Det är min vardag nu för tiden och jag bara älskar att jag vågar leva min dröm.
Och när jag ändå berör ämnet vill jag fråga  - lever du din dröm eller står dina drömmar på väntelistan inför en framtid?


Skira slöjmoln som rör sig försiktigt ovan en kuliss som består av vacker horisont och segelbåtar som seglar fram över stilla vatten. Naturlyrisk skönhet som får mig att andas lugnare och mer harmoniskt


Klippor...bara fötter...lata dagar...


Sötungen min, som är sötast på den här sidan ekvatorn
K Ä R L E K



Ett gott kallt glas som fuktar strupen när den sommarvarma kvällen omsluter mig 

Det ska va gött och leva...annars kan det kvitta. (hade inte kunnat sagt det bättre själv)

Ha en fin söndagkväll






3 kommentarer:

  1. MYSPYS!!!! HIHIHI! Livet ska kännas underbart! :D

    SvaraRadera
  2. Så skönt det låter :)
    Och visst ska det va' gött att leva . . . :)
    Och ja, vilken sööötis :)
    En kramis för att leva ut våra drömmar :)
    Viktigt, viktigt, så visst gör jag det :)
    Love
    :D

    SvaraRadera
  3. Saltvatten är superbra - man får lenare hud, håret blir oredigt och naturligt sensuellt, doften av hav sveper in och renar alla stressade tankar....
    skulle gärna vilja sitta där du är och dela ett glas.
    Skål för det salta livet!

    SvaraRadera

INSPIRATIONSHELG

Tillhör du också en av oss som levt upp till andras förväntningar gång på gång. Trots att det ibland inte alls legat i linje med Din...