tisdag 24 november 2015

Målardagar, roliga uppdrag och ett november som lider mot sitt slut





November börjar lida mot sitt slut och jag undrar just vart den tog vägen. Jag har haft en tuff höst med många uppdrag och knappt om tid. Nu känner jag hur tempot börjar avta och jag får lättare att andas igen

Jag har använt de senaste dagarna till en av de saker jag älskar mest
Att skapa måla och låta inspiration och kreativitet dansa fritt över dukar papper och panåer
Jag har lite nya samarbeten och uppdrag på gång som gör att jag målat från morgon till kväll. Kanske kommer många fler att kunna köpa mina motiv runt om i Sverige framöver
Hemligt än så länge...men spännande fortsättning följer
Jag har låtit barnen komma ner i mina målningar igen
Jag har förvisso alltid målat barn till och från
De symboliserar det rena, sanna och närvaron i livet
Vi har mycket att lära av barnen och deras förhållningssätt till livet

















6 kommentarer:

  1. Underbara målningar :)
    November är min favorit då jag är en sann gråvädersperson. Gillar mörkret och de korta dagarna som tar slut samtidigt som jag själv. Njuter.
    En månad till jul. Det är fina grejer det! Kram fr sö Dalsland.

    SvaraRadera
  2. Väldigt fina bilder, ser ut som bokmärken :)

    SvaraRadera
  3. Målningarna är helt underbara!! <3

    SvaraRadera
  4. Jättefina bilder!!

    SvaraRadera
  5. De är så himla fina och kärleksfulla dina nya målningar med barnen på. Flickan med sockan och kängan som ligger bredvid är så mycket min ena dotter..... ❤
    Härligt med upodrag men ack så nödvändigt att kunna andas också ��

    Kram

    SvaraRadera
  6. Det låter som ett spännande uppdrag och jag hoppas du får lite mer vilsamt framöver samtidigt som jag förstår varför du/ni får många uppdrag. Här njuter jag vilsam Indien-tid varvat med studier och är så nöjd över att det blev just här jag hamnade. Att jag dessutom hänger med en gemensam vän är ju magiskt på sitt vis. Varm kram från Liv

    SvaraRadera

INSPIRATIONSHELG

Tillhör du också en av oss som levt upp till andras förväntningar gång på gång. Trots att det ibland inte alls legat i linje med Din...