fredag 26 augusti 2011

Får jag lov att presentra min nya vackra sambo

Ni som känner mig vet vid det här laget att jag för ett tag sedan hamnade i en livsomvälvande fas i livet och att jag dessutom blivit singel. Ibland tar livet ut en på prövningar av olika slag och nu var det min tur att ställas inför prövningar för att träna mina "hanteradigsjälv-egenskaper"
Ni som genomgått en skiljsmässa vet att det är en emotionell rollercoaster utan dess like. Man kastas mellan praktiska hanteringar, sorg, glädje, lättnad, förtvivlan, nytänkade, förändring, nostalgi och rädsla. Hur starkt ett sådant beslut än mår vara förankrat i en själv är förändringen ändå så stor att tvekan, rädsla och förtvivlan smyger sig på en oavsett. Nåväl det var inte det jag skulle skriva om nu.


jag tänkte presentera er för min nya sambo. Jag kastar mig rakt in i ett nytt förhållande med en svart liten man faktiskt. Hans namn är Biron Maiden och jag bara älskar. Love at first sight, ni vet


Han är så busig att det går nästan inte att fånga honom på bild den lilla spjuvern


Här är han lite sugen på att slå en signal men kommer inte riktigt underfund med hur man ringer med en mobiltelefon med hörsnäcka så varför inte tugga på den lite istället.


Min nya vackra svarta skönhet är lika galet livsglad som jag. Djur har så mycket okomplicerat och livsbejakande att lära oss människor. En katt kan t ex konsten att NJUTA på ett totalt avslappnat och coolt sätt


(Dock har jag blivit av med min systemkamera så bilderna är under all kritik men ja, det är bara att hålla till godo folks)

Kram på er och hoppas er lördag blir helt outstanding fantastisk

7 kommentarer:

  1. Söööt! Jag har fem kattungar här hemma just nu :)

    SvaraRadera
  2. Åh, vilken underbar liten sambokille... sååå fin.

    Kramar i massor från Liv

    SvaraRadera
  3. Styrkekramar till dig. Ibland ser man solen genom dimman.....kraaam Di

    SvaraRadera
  4. Jag tycker att det ser ut som om du har fått en alldeles utmärkt sambo.

    SvaraRadera

INSPIRATIONSHELG

Tillhör du också en av oss som levt upp till andras förväntningar gång på gång. Trots att det ibland inte alls legat i linje med Din...