tisdag 18 april 2017

Utförsäljning på gamla originalmålingar

Var sak har sin tid och nu är tiden över för dessa originalmålningar. De flesta har levt ett liv som original för konstryck i en viss begränsad upplaga. Vissa har inte ens varit upptryckta i kopior alls. Nu stundar nya tider med nya motiv och jag behöver rensa bort lite energier för att kunna skapa nytt :) Så nu säljer jag ut dessa original till halva priset. Jag tar 1 200,- för ett liknande original i A4 storlek på akvarellpapper annars. Nu kostar de endast 600,-/ original. Dessutom fraktfritt inom Sverige. Köper du flera får du dom för 500,-. 
Skicka mail till emma@livskrafteremma.com om du är intresserad


Först till kvarn... <3
SÅLD

SÅLD

SÅLD

SÅLD

SÅLD


SÅLD


SÅLD


SÅLD


SÅLD

SÅLD



SÅLD


SÅLD

SÅLD

SÅLD

SÅLD


SÅLD

SÅLD



3 kommentarer:

  1. Åh, så otroligt jättefina målningar - gjorda med helande kärlek :)
    När jag var på Bernö Trädgårdscenter här i Viken sist, fann jag så fina prylar - gjorda av en viss Emma Karlsson, hi hi :) Kände så'n glädje i hela kroppen då :)
    Änglatavlor med healing o kärlek - så vackra o kraftfulla :)
    Healing o ljus från mig i min fina Vik, där jag suttit på uteplatsen idag faktiskt - precis rätt tid på året för mig - o bättre blir det,
    :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag beundrar alla dina underbara alster - kan inte bestämma mig för vilken / vilka :O) men jag känner att jag verkligen behöver 1 eller 2 st - helt underbara verktyg för mig att fortsätta min spännande utveckling mot kärleken till mig själv o andra :>
      Vilka är kvar? :)

      Radera
    2. Hej kära du
      Det är rätt många som är sålda nu. D kan kika för under varje bild så står det SÅLD om den är såld.Kanske finns det någon kvar till dig ändå
      Kram
      Emma

      Radera

INSPIRATIONSHELG

Tillhör du också en av oss som levt upp till andras förväntningar gång på gång. Trots att det ibland inte alls legat i linje med Din...