torsdag 29 september 2016

Det där mänskliga kapitalet kommer nu att fyllas upp till bredden




Det är fredag morgon och mörkret är påtagligt utanför fönstret
Jag sitter och dricker min så viktiga första kopp kaffe innan dagen riktigt tar fart. 
Idag kommer människor jag älskar att slår sig ner några dagar i vårt hem. Vi ska kramas, skratta, äta, dricka, fira och prata i timtals
Det mänskliga kapitalet är så mycket viktigare än det ekonomiska
Så den här helgen kommer jag garanterat att känna mig rik. Rik
på äkta kärlek, närvaro och allsköns känslor
Let the weekend begin. 
Men först lite kontorsjobb i sisådär 8-9 timmar, Och jag börjar dagen med att kura ner mig i min höstjacka på en buss någonstans och läsa lite mer i min bok av min finske favoritfarbror Tommy Hellsten. Det är banne mig inte så dumma grejer det

Önskar er en dag fylld av allt ni önskar

Love

1 kommentar:

  1. Underbart Emma! Ha en fantastisk helg tillsammans med de som står dig nära och tanka kropp och själ full med kärlek och skratt. Låt dig omfamnas av all den kärlek som finns runt omkring dig.♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera

INSPIRATIONSHELG

Tillhör du också en av oss som levt upp till andras förväntningar gång på gång. Trots att det ibland inte alls legat i linje med Din...