onsdag 30 juni 2010

Dags att "bänka" sig


Min man är allt en riktig klippa på så många olika sätt.
En "handyman" av stor kaliber.
Nu har han åter igen låtit sin skaparkraft och kreativitet fått blomma ut och resultatet blev den här fina hallbänken med toppenbra förvaringsmöjligheter. (som ni säkert ser så har jag inte stoppat dynan än men jag var så ivrig att visa ändå) Han har dessutom pysslat i hemlighet för att överraska sin kära fru. Nu ska jag nog bara sy ett par rosa eller grönrutiga små kuddar och ställa i hörnen. Lovely :)

7 kommentarer:

  1. Åh den var himla fin! Passar perfekt i eran hall :)

    SvaraRadera
  2. Verkligen jättefin :))) Och när den fyller flera funktioner är det verkligen toppen.

    SvaraRadera
  3. Åhh, snygg, eller rättare sagt söt tycker nog jag....hihi. Nu är det bara EN DAG KVAR DÅ!!!!

    Kramelikram...hare så gött i Båstad

    SvaraRadera
  4. Mm, vad mysigt med egenskapade överraskningar. Ha en härlig helg!

    SvaraRadera
  5. Jättefint! Roligt med en handyman ;) min har inte riktigt det tålamodet han, men han är bra på många andra sätt...:) kramis Di

    SvaraRadera
  6. ÅÅåååå så snyggt!!! Härligt med en handyman:-) En sån hoppas jag också träffa.. Kramar

    SvaraRadera
  7. En riktig Emma-soffa! Mycket, mycket fin och dessutom praktisk. Det i kombination med att det var en överraskning är ju underbart =) Kramar...

    SvaraRadera

INSPIRATIONSHELG

Tillhör du också en av oss som levt upp till andras förväntningar gång på gång. Trots att det ibland inte alls legat i linje med Din...